Wij zorgen voor uw gehele administratie, van het begin tot het eind. Denk maar aan het sorteren en registreren van uw kasbonnen, boeken bankafschriften en het maken van facturen. Allemaal zeer tijdrovende zaken. Daarom richten wij ons vooral op deze kleine zelfstandige ZZP-ers, eenmanszaken en Vof die vaak kampen met tijdgebrek en s`avonds en/of in de weekeinden gewoonweg de kracht niet meer hebben om al die bonnen nog te sorteren/verwerken. Meer tijd over voor u dus om gewoon geld te verdienen. U kunt iedere maand of ieder kwartaal uw administratie bij SVS Administratie & Complete Boekhouding aanleveren. Uw administratie wordt verwerkt en de BTW aangifte wordt verzorgd. Het voordeel voor u als klant is dat u hierna weet hoe uw organisatie er financieel voorstaat. Als er problemen ontstaan. Lossen wij die voor u op. Ieder jaar ontvangt u van ons een jaarverslag en de door ons verzorgde aangiftes inkomsten belasting, Op verzoek kan SVS Administratie & Complete Boekhouding de jaarrekening met u bespreken en kunnen wij u advies geven om uw organisatie beter te leiden en/of financieel beter te laten renderen. SVS Administratie & Complete Boekhouding is er voor de definitieve oplossing van het (financieel) administratieve gedeelte van uw onderneming.